Reklamaatiot

Reklamaatiot

Kaikki valikoimiimme otetut tuotteet ovat tarkkaan harkittuja ja huolellisesti tutkittuja. Aina kaikki ei kuitenkaan mene niinkuin oli suunniteltu. Ratkaisemme nämä tilanteet mahdollisimman reilusti ja nopeasti. Kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on vähintään 3 kuukauden takuu. Asiakaspalvelumme auttaa teitä mielellään takuuasioissa. Tapauskohtaisesti voimme hyvittää tuotteen joko uudella tuotteella tai palauttamalla rahat.

Näin teet reklamaation:

Ota meihin yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@smartshoes.fi. Otsikoi sähköpostisi reklamaatio  tilausnumero, esimerkiksi ”Reklamaatio #10009999”. Sisällytä sähköpostiin tilausnumerosi, tuotteeni nimi ja kuvaile mahdollisimman tarkasti, mikä tuotteessasi on vialla. Suosittelemme liittämään viestiin myös kuvia viallisesta tuotteesta, tämä voi nopeuttaa käsittelyä. Asiakaspalvelutiimimme antaa sinulle jatko-ohjeet.

1. Lähetä reklamaatiosi meille

Asiakaspalvelutiimimme antaa sinulle tarkemmat ohjeet tuotteen lähettämisestä. Vastaanotettuamme reklamaatiosi pyrimme hoitamaan asiasi mahdollisimman nopeasti.

2. Ilmoitus päätöksestämme

Kun käsittely on valmis, otamme Teihin yhteyttä sähköpostitse. Mikäli reklamaatiosi hyväksytään, SmartShoes.fi:llä on oikeus korjata tuote, vaihtaa se kokonaan uuteen tai sopia mahdollisesta hinnanalennuksesta. Mikäli mikään edellä mainituista vaihtoehtoista ei ole mahdollinen, niin tällöin hyvitämme maksamasi tuotteen arvon takaisin.

Huomioithan, että takuumme kattaa valmistus- tai materiaalivirheet tuotteessa, eikä esimerkiksi normaalin kulumisen ja pitkän käyttöiän mukanaan tuomia virheitä. Reklamaatio tulee tehdä välittömästi virheen ilmenemisen jälkeen.

Kuljetusreklamaatio

Jos tuotteesi saapuu kuljetuksessa vaurioituneena, toimi näin:

1. Jos vauriot ovat havaittavissa ulkoisesti lähetyspakkauksessa, tee reklamaatio välittömästi Postin työntekijälle. Tämän jälkeen ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.
2. Jos vaurio paljastui vasta pakettia avatessa, ota valokuva vaurioista ja lähetyspakkauksesta. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme ja liitä kuvat viestiin. Ethän hävitä pakkausmateriaaleja.